lördag 17 april 2010

jag velar...

fram och tillbaka...hmm..ska jag skaffa mig ett nytt abonnemang och då nytt nummer vill då  ha en iphone som de flesta andra eller ska jag köpa mig en ericsson satio och behålla mitt gamla nummer som jag haft sen jag var typ 14 år...f*n kan inte riktigt bestämma mig....Vad tycker ni?

Funderar ju som sagt på att säga upp hemtfn för att de har varit så söppiga...hitta då iphone 3GS 16G för 699:- i månaden då ingår fri surf och 3000 fria minuter (50 timmar, tror jag dock inte man kommer upp i) 3000 sms och 3000 mms i månaden...kan kanske var lite dyrt...men som sagt jag ringer en del och ringer Marcus från samma så kanske...jaja..jag vet inte...vi får se vad det blir..eller abonnemang med nytt nr och då lite billigare...kanske..hihi...

Tar kvällen tidigt idag sov så dåligt i natt...Så om en stund...Natti natti

1 kommentar:

  1. ta nåt som är prisvärt 699 dyrt som bara den det hade jag aldrig lagt på telefoni kram minna

    SvaraRadera