tisdag 13 april 2010

Glocalnet

Mmm som sagt vi har de på både hemtelefon och bredband och nu är jag faktiskt lite sur, så sur så jag ska ta och ringa dem idag och ta ett rejält snack med dem! För ett tag sen var ju vår hemtelefon död...ringde dem och de fixade det på ca 4 dagar. Under dessa 4 dagar så funkade bredbandet sådär...ibland när man satt och gjorde nåt viktigt bara försvann det - så störigt! Vår hemtelefon funkade i ca 5 dagar sen dog den igen det var 2 april...vi var ju inte hemma, utan Malte som tog hand om huset sa att det var något fel...jag ringde G igen den 5 april och telefonen funkar inte än och på detta är ju bredbandet lite som det själv vill....Så nu får de ta och fixa det och kompensation ska vi ha! Det blir ju förjävla dyrt att bara ringa mobilt...Kanske tom så man ska byta leverantör...eller hota med det ;) Jaja, ni får säkert uppdatering om detta sen!

Snart ska jag och lilleman åka och handla...sen blir det lite smyckestillverkning och i eftermiddag hoppas jag att solen tittar fram så jag och Elis kan ta oss en långpromenad...kanske ska påta lite i trädgården med...vi får se vad som händer och fötter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar