lördag 17 april 2010

Så j*vla arg är jag nu...

Telefonen funkar inte och bredbandet är helt söppigt....och har varit så i drygt 2 veckor...Gör om och gör rätt är min replik till gloclanet! Funderar starkt på att säga upp dem och skaffa mobil som man betalar en viss summa så kan man ringa hur mycket man vill och ha mobilt bredband till datorn...fast 3 månaders uppsägning på både telefoni och bredband....jaja...vi får se hur det blir...

Snart ska jag och Elis ta en morgonpromenad till tillfälliga maxi och handla lite småsaker....känns bra att ha börjat röra sig mer och det syns på vågen :) och godisråttan, den har fastnat i råttfällan den, känns oxå okej. Har faktiskt handlat inför resan...hehe...köpt mig en ny bikini och om den sitter snyggt och är fint så läggs det säkert upp bild på den sen när den kommit...Nån klänning från H&M har jag beställt oxå...

Nu blir det blöjbyte på skrutt så So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar