onsdag 14 april 2010

*Stor suck*

Känner mig deppig...fast vet egentligen inte varför...jag har ju allt jag kan önska mig. Fin man, underbar unge, och allt annat *ler* ska åka på solresa och bara må gött - bara 47 dagar kvar till avresa...men ändå känner jag mig nere...försöker röra på mig lite mer, för som det är just nu har jag ingen lust att visa mig i bikini på Rhodos utan vill typ mer gömma mig i en stor sopsäck...Har ju en del kilo kvar sen graviditeten...men min kropp var ju Elis lilla bo i nio månader så visst det är klart att man har lite fläsk...Sedan att man är en godisråtta hjälper det ju inte...men han är ju trots allt 8 månader nu och jag skulle kunnat sett fin ut nu...Men jag har ju som sagt några veckor kvar innan sommaren börjar och då kan man ju försöka kämpa på så man kanske kan visa sig och inte gömma sig i vassen ;) Så godisråttan får ta och fastna i råttfällan och jag får se till att gå en promenad varje dag! Det tror jag jag lyckas med oxå...*ler*...vi har en sån här ab-slider (magtränare, ett hjul med två handtag) och det hjälper väldigt mycket...så nästa vecka ska jag börja med den, för nu mjukar jag upp denna veckan med bara promenader....

Nu över till annat, resan är betald nu, så nu vet vi att vi kommer iväg och Marcus har fått ledigt för att vara hemma med Elis...

Hittade inte så mycket på marken utan köpte med bröd hem, annars var det inte så mycket att hänga i julgranen....Imorgon ska jag och Elis gå till nya miniMaxi och handla lite sen blir det väl bus och lek här hemma och på fredag har jag tänkt att gå ut till tummen och överraska dem lite...och dit är det kanska lång väg att gå..*duktiga jag*

Nu tar jag nog kvällen tror jag..så natti natti på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar