fredag 16 april 2010

Ser ut och bli en härlig dag!

Solen skiner och det är klarblå himmel - me like! Idag ska jag och Elis promenera ut till tummen nu på fm och sedan ska jag äta lunch med dem därute...blir en lång och bra promenad först dit sen hem :) Bra för fläsket ;) Marcus jobbar ju idag, ska ju på fiskeresa nästa helg så han måste jobba in lite...så när han kommer hem har han gjort en arbetsvecka på ca 52 timmar...eller om det är mer...så han kommer vara sliten tror jag...

Över till en annan sak...som ni kanske har märkt fungerar inte vår telefon, men killen på glocalnet sa att senast idag tror vi att det skall vara fixat till...du det vet jag inte om jag tror på....Men då tänker jag ringa dem igen för nu är jag j*vligt trött på det här....samtidigt som tfn inte funkar är bredbandet lite söppigt...man kan sitta och t.ex ska betala något och då bara slutar det och funka och webbsidan kan inte visas kommer upp...hur trött blir man inte på det....Vi har två tjänster hos dem och den ena funkar inte alls och den andra är lite kasst bortemellan varje dag....Säger bara kompensation!

Nu blir det byte av blöja på lillskrutt för nu har han gjort morgonbajet och för mig blir det frulle och sen dusch för att göra sig redo för tummen...Måste bara berätta...Elis ålar sig fram nu så det dröjer nog inte länge innan han sätter igång och kryper - Stora killen! Han fick en kepa på posten igår av Minna och det tackar vi för!!!En skitcool med en hund på!

See Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar