torsdag 15 april 2010

klockan är 7.44 och Elis sover fortfarande...

Jag njuter....nu har vi ändrat lite igen på hur han äter....så som det var innan men att vi byter så han äter kvällssmat kl 17.00 ungefär och sedan är det gröt på kvällen vid 19.30-20.00 sen tar han kvällen och sover hela natten och nu sover han än :) Så KvällsNANen har vi plockat bort...


Bilden är från när han åt kvällsmat en dag och då fick han kladda lite och känna på maten och det var riktigt omtyckt...måste ju känna på det jag äter :)

Ska snart väcka honom ändå för när han ätit och morgonbajsat ska vi ta på oss och gå till nya tillfälliga icamaxi....Anna hade varit där och tyckte det var helt ok....jag tror oxå de har fixat det bra! Men det får vi se om en stund...

Idag känner jag mig inte lika negativ som igår....det var kanske en endagsföreteelse ;)

So long så länge....

1 kommentar: