söndag 18 april 2010

Fixa och trixa...

Ja det har vi fått göra...bytte till de större bilbarnstolarna i båda bilarna - att det ska vara så jävla svårt att byta och sätta in dem...Men nu sitter de där de ska! Hoppas bara att Elis inte är för liten för dem...men vi ska prova det sen...Annars har vi kvar babyskyddet vi fått låna av Ulrika och Andreas...då får han ha det ett tag till...men jag hoppas det ska gå...

Vi var ut till Micke och Maja i skärgårn innan, jag var så hurtig att Marcus släppte av mig vid KFUM så gick jag ut till dem, de bor nästan ute vid picasso...Känns så gött, har gått ner nästan 2 kg och mer ska det bli, godisråttan får snällt sitta kvar i råttfällan ;) Imorgon ska jag börja med abslidern, ska börja lugnt och köra mellan 30-45 stycken...vill ju ha platt och fin mage...Idag är det bara 6 veckor kvar tills vi åker eller 42 dagar...ska bli så gött!

Nu ska jag pyssla med annat, men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar