tisdag 20 april 2010

Obehagligt!!!

Fick ett brev med posten idag från min bank - där det stod att jag skulle ta kontakt med dem för att spärra kortet för antagligen var det någon obehörig som försökt att göra uttag. Sagt och gjort jag ringde upp dem och det var någon obehörig som försökt ta ut pengar, dock avvisade banken dessa uttag så inga pengar är tagna...hmmm...så nu är kortet spärrat! Men lite obehagligt tycker jag nog det är...

Annars lunkar allt på som i vanlig ordning, idag fick vi plats på en förskola, herrgårn och det lutar åt att vi tackar ja till den platsen - det är småbarnsavdelning och då kan ju Elis få det lite lugnare...

Imorgon ska vi till gummicentralen på fm och byta till sommardäck på volvon...(ja, jag vet att sista datumet för byte var förra veckan...men tidigaste tiden var nu) sedan ska vi till öppna en stund och där möter vi upp Charlie och Elton, för sen har Elis tid hos bvc kl 14.00 och på tors bär det av till syrran...

1 kommentar:

  1. Swedbank? Mindre belopp? Parkeringsavgifter?
    Om samma maila gärna bigfive@live.se

    SvaraRadera