torsdag 22 april 2010

Till syrran...

Ja dit ska vi åka i eftermiddag jag och Elis, ska bli skönt att komma iväg lite...Alltid nice att åka till Göteborg :) Vi ska bara ta det lilla lugna - shoppa lite och umgås. Mysigt!

Har införskaffast mig en Iphone, en vit och jag är så nöjd och snygg är den oxå, så nu har jag nytt nr och busenkelt är numret oxå! Har snackat med Glocalnet nu och vi fick kompensation - de dagar det var nere drog de bort kostnaden för så 330:- bort på nästa räkning helt ok....fast han i kundservice försökte få mig att byta till nåt annat på bredbandet så man binder sig i 18 månader men det ville jag allt fundera på om jag vill ;)

Vågen går neråt och det känns riktigt bra, har inte blivit någon promenad nu på morgonen men det blir en ikväll när vi kommit till syrran...får inte slappa till sig nu, när det går så bra! 5,5 vcka kvar tills Rhodos och jag längtar, kommer säkert bli lite snack jag och mamma emellan om resan *ler*

Nej nu ska det packas lite och lite bus med Elis ska hinnas med! Kramen på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar