måndag 11 januari 2010

Times fly....

F*n vad tiden går snabbt, skrutten är redan 5 månader. Mammas store kille. Idag sov vi lite längre faktiskt till 7.17 så gött. Stackars Marcus som fick gå upp 4.10, hade borde vara trött idag, vi kollade ju på Johan Falk igår så vi kom ju inte i säng förrän kl var 23.53.

Fick mitt årsbesked av csn igår inte så kul....skyldig dem en del..men så har man väl en ok lön för att betala tillbaka men kanske inte när jag är mammaledig =/...jaja det går väl det med. Idag kommer Linda M en snabb sväng vi ska byta smyckesdel, hon har dessa fina hjärtramar och Louise som vann min tävling ville ju gärna ha ett sådant smycke. Så jag får en hjärtram av Linda så ska hon få ett annat hjärta av mig *tack Linda* hoppas att min leverantör mailar mig snart så jag kanske oxå får hem dessa fina hjärtramar...Funderar på att beställa hem lite mer smyckessaker, för det ramlar ju in lite beställningar titt som tätt *me like*

Nej nu blir det GI - frukost och sedan duschen. Lilleman sover ju en liten stund till nu...

KrAmEn på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar