onsdag 13 januari 2010

Det har blivit en del...

209 inlägg har jag skrivit sen jag började blogga - tycker att jag är rätt duktig om  jag får säga det själv ;) Vore rätt kul om ni som läser min blogg lämnar en kommentar - vore kul att veta vilka ni är. Försöker ju att uppdatera min blogg minst en gång om dagen. Tycker själv att det är rätt kul att läsa andras bloggar och se vad ni skriver om.

Idag kommer Virre, Lucas, Ellinor och Ivar på besök, ska fixa ett smycke åt Virre och Ellinor ville kolla på vad jag har för något - tyvärr är det ju rätt urplockat men det går ju att ta hem om det är något man är intresserad av :). Funderade på fika till dem men vi håller ju på med GI så det ända som vi har hemma för att själva inte trilla dit är ju pepparkakor så jag hoppas att de tycker pepparkakor är ok :) För jag är ju inte den bakande typen...

Elis tyckte vi skulle gå upp innan pappa idag, han vaknade vid 3.55 och jag hörde hur det kurrade i hans mage, men nu har han ätit och sover igen - så jag ska nog ta och fixa lite medans han sover. Sova får jag göra senare *ler* Är ändå rätt morgonpigg men kommer väl bli trött en stund nu på förmiddagen.

Ikväll ska vi plocka in crosstrainern från garaget och ta och sätta igång med träningen, jag och lillen kanske tar en promenad ute också, beror dock helt på vädret hoppas på att det blir mindre än -10 som det är nu. Jag känner mig redan fräschare och hoppas att efter dessa två veckor att jag gått ner några kilon såsom brorsan gjorde...

Nu är det annat som kallar...men vi kanske hörs senare idag PuSs&KrAm på eR

1 kommentar:

  1. Jag läser vet du! Men folk gömmer sig gärna har jag märkt efter ett antal års bloggande. Lycka till med dieten! Ni är duktiga ni.

    SvaraRadera