fredag 15 januari 2010

Min vanliga tur...*suck*

Ja då kom mina kursiva stansar idag, blev jätteglad och skulle plocka fram stora pyssellådan, men när jag tar fram stansarna ser jag att det är inget a med - två c istället, just min tur....men jag har försökt kontkta dem så jag hoppas de hör av sig snart! Både ringt och mailat. J***a måndagsexemplar....

Åkte ju över till karlstad med skrutt och hade först tänkt att bara handla till mig själv, men jag hittade en del till fisen på rean på po.p så då var jag tvungen att köpa det till honom. Jag själv köpte två tunikor på ginatricot, så nöjd! Denna svarta och en grå oxå...

 
Ett par leggings, cardigan och några basplagg på h&m, + där hitta jag lite till skrutt med ;)

Har en annan rolig sak att berätta för er, men jag tar kanske det imorgon...nej nu ska jag och Elis leka lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar