tisdag 12 januari 2010

Det känns rätt bra...

Med den här GI-dieten, känns redan i kroppen att det är något på gång, det tar 3 dagar för alla kolhydrater att lämna kroppen så nästan två dagar kvar...De två första veckorna är det noll-tolerans vad gäller någon form av kolhydrater. Men det tror jag att jag och Mackan klarar...Sedan får man lägga in sådant som har lite GI t.ex. råris, bulgur, rågkuse etc. Fick ju mat med råris hos brorsan och det var riktigt mumma...

Var förbi coop och handla lite igår, köpte en frostvakt till garaget så vi slipper ha öppet, ska väl ta och koppla in den idag. Sedan måste jag slå ett slag för deras barnkläder friends. Det var lite rea och detta hitta jag till lillkillen.


Måste ju ha camobyxor när man har en pappa som fiskar och en morfar/farfar som jagar ;) *skratt* Sedan var dräkten, bodyn och tröjan med hunden så söta så de följde oxå med ner i påsen. I helgen som var nu var ju alla här och brorsans fru  Minna jobbar ju på H&M och hon hade köpt tre jättefina pyjamasar till Elis på rean 100:- fick jag ge - det är ju ingenting och de är hur söta som helst.

Idag kommer det komma lite smyckesattiraljer i brevlådan och jag har en del smycken som jag måste göra, så när jag får för Elis ska jag sätta mig och fixa mina beställningar :) Ni får se dem på smyckesbloggen sen.
Ha en bra dag på er,för det ska jag och lillskrutten...

Xoxo Emlan

1 kommentar:

  1. Hej! Vi skickade efter dom från Jotex. Tror 15-pack kostade 499,men är inte helt hundra. Blev jättebra o inte halkigt alls ;)

    SvaraRadera