fredag 15 januari 2010

SmyckenMadeByMLi...

Ja det är en jättekul hobby och det är så kul att det är så många som är intresserade, då är det ännu mer kul att hitta på nya saker och att det har spritt sig som en liten löpeld nu känns oxå riktigt bra :) Som sagt jag ska anordna ett liten smyckesparty typ som ett me&i-party och visa upp saker och visa vad jag har, fick tipset av en bekant som gärna ville se mer, för fler beställningar *me like* kommer nog inte behöva lägga ut någon annons på ett tag, då det är många kompisar till sådana som köpt smycken som är intresserade, precis som det ska va *ler* och mina priser är ju helt ok om jag får säga det själv *blink blink*

Den andra saken som jag skrev om tidigare är att jag är uttagen till ett designteam på en webshop som säljer smycken, smyckesdelar, jag har fått hem material från denna shopen och ska göra ett smycke *det är redan klart* och detta kommer läggas ut på denna webshopen och min bloggadress kommer visas upp, det är bra reklam det! Och jättenöjd med smycket är jag oxå *ler* så fort jag fått klartecken att hon gillar fotot jag tagit kommer jag lägga upp det och visa vilka sida det är jag kommer finnas på *så kul*

Nej nu ska jag gå och nanna - kalas för Eila imorgon och massa annat skoj ;)

God natt mina vänner! *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar