onsdag 13 januari 2010

sliten...

Ja det blir man när man har varit uppe sedan 3.55,  får hoppas att lillfisen sover längre imorgon ;) Eila Elis kusin fyller 3 år imorgon och hon ville ju många paket så hon kommer få 7 paket av oss *ler* var på Maxi och hittade kläder som kostade typ 19:- styck så det blev 5 plagg och en leksak, sedan har vi en bok till henne oxå. Hoppas hon blir glad för alla paketen :) Får se om vi ska dit imorgon eller på lör, har inte bestämt oss än.

Mina händer ser ut som spetälsk för jag har sådana torrsprickor och de svider och gör ont *ajaj* stackars mig...hehe...Nej nu ska jag ordna en sak åt min brorsdotter Lina och efter det blir det halv åtta oss mig...

*Bye bye*

ps. så ni är inga som läser min blogg, då jag inte sett några kommentarer. ds *blink blink*

1 kommentar: