torsdag 14 januari 2010

Grattis Tummeliten 2 år

Ja idag är det 2 år sedan vi öppnade tummeliten....tänk vad tiden går fort...och det är fortfarande kul med ett eget företag, även om man inte varit där och jobbat sedan vecka 27 förra året. Men tiden kommer gå fort med Elis hemma och man är snart tillbaka...Anna håller mig ju uppdaterad vad som händer och fötter därute..

Ska göra en kul sak med mitt smyckespysslande *nyfikna va?!* men så fort det är klart ska ni få höra, ska faktiskt bli riktigt kul *ler* Det känns fortfarande helt ok med GI, igår åt vi hur god mat som helst...Nu har ju tre dagar gått så nu är kolhydraterna ute ur kroppen. Det blev ingen promenad med Elis igår för vi tog bilen och åkte och handla istället...men idag med bara -6 så vi ska allt komma ut en stund.

Fattar inte att mensvärken kan bli värre när man fått barn de 2 första dagarna har jag så ont att det nästan känns som de första värkarna på bb...hoppas det blir bättre :)

Ttött som bara den idag, Elis har ätit en gång till och sover nu så jag tror jag ska följa hans exempel och sova lite...även om det bara blir 30 min - 1 timme....så natti på er....uppdaterar mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar