lördag 22 maj 2010

Morgonstund har guld i mun

Igår hade jag sån himla huvudvärk hela dagen så redan vid nio gick jag/vi och la oss...fast jag vände och vred på mig så det tog ett tag innan man somna...Så nu vid 05.00 är jag vaken, huvudvärksfri och pigg :) Elis sover dock fortfarande.

Fick reda på en sak igår som gjorde mig riktigt glad! Alltid kul att bli sådär happy, för just nu känner jag mig till och från lite halvdeppad...Så resan som är snart...9 dagar kvar...kommer nog att liva upp mig lite!

Ska åka till Bergvik och shoppa lite inför resan idag, får se om det bara blir jag och Elis eller om Charlie och Elton hänger på...Fröken C är förkyld men jag hoppas hon mår bättre idag! Ska ta en liten morgonpromenad nu på morgonen iallafall...när Elis har ätit sin NAN. Hoppas att vädret är fint så vi kan grilla ikväll, men det ser lovande ut...

Vad ska ni hitta på idag?

1 kommentar:

  1. Har precis kommit hem varit ute och spårat med vovvarna i barum. Jättefint väder i morse men mulet nu med regn i luften. Tur att man är morgonpigg!Minna

    SvaraRadera