fredag 21 maj 2010

Hoppas...

På fint väder idag eller iallafall inget regn...Marcus jobbar till 14.00 sen har han helgen, skönt! Ska nog grilla imorgon om vädret tillåter, blir vår premiär =) behöver åka och shoppa några linnen får väl se vilken dag jag åker och gör det...Efter Elis gröt blir det promme med Carro - trevligt! Låg och tänkte på innan jag somna igår kväll att snart åker jag och mamma...hur ska jag klara mig en vecka utan Elis, tänk om han gör några framsteg och så missar jag dem, men det ska bli skönt att få komma iväg men oj vad jag kommer sakna lillen! Han reser sig mot allt nu och i köket så ställer han sig mot lådorna och tar i handtagen, det gäller att va med all time, det går i 110...det blir nog snart dax att börja använda lära gå vagnen som han fick av sin mormor, tänk när vår lille skrutt kan gå men det dröjer nog ett litet tag till...

Mackan ska fiska imorgon så vi får väl se vilken bil han lämnar hemma om jag åker och och shoppar då eller om det blir söndag...

Nu ska jag äta lite frulle och be lite till vädergudarna...så tjingelingan så länge!

1 kommentar: