måndag 17 maj 2010

Hårdväxeln i...

Började som vanligt dagen med en promenad jag och Elis, så gött! Vädret är ju helt underbart oxå, varmt som tusan...typ 15 grader imorse nu är det väl lite varmare...Nu tänkte jag lägga i hårdväxeln och försöka gå två promenader per dag så att man går ner lite till innan resan ;) ska försöka i allafall...

Idag ska jag iväg en promme i eftermiddag till ett ställe för en liten surprise till darling, :) han kommer bli så nöjd! Imorgon ska jag och Elis till Ölme för en 6 km promenad och säkert massa snack om Rhodos...trevligt..efter det ska jag hälsa på tummen sväng och då blir det promenad dit ut...Annars får vi se vad veckan har att erbjuda...Marcus jobbar ju 05.00-14.00 denna veckan så vi får se vad han vill hitta på på sina eftermiddagar...Idag är han säkert väldigt trött när han kommer hem...På fredag kanske jag ska umgås med Carro en sväng om hon inte måste jobba, ja sist jag träffa henne (och umgicks) ja det var ju när hon hade sin 30 årsfest så det var ju ett tag sen...

Nu börjar Elis tycka att jag ska sluta med det här och busa med honom istället så jag tror jag gör det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar