måndag 17 maj 2010

Ja du....

Gick faktiskt två promenader idag...duktiga jag ;) var och fixade den där hemlisen till Marcus innan..hehe...för han behövde ju sova när han kom från jobbet, så då stack jag och Elis en sväng...Sen fixade vi lite i trädgården och Elis var med ute....det tyckte han var kul.
Man ser hans två tänder på detta kortet *ler*

Först satt han på filten och lekte fint så vi kunde fixa lite båda två...sen upptäckte han gräset och att man kunde plocka och smaka på...så då satt jag med honom en stund, sen hämta jag den här
Gåstolen, han gick upp på gräset men då var det ju lite svårt så han fick vara precis vid ytterdörren där jag stod och vakta på honom hela tiden så han inte kunde springa ut i gatan...detta gilla han starkt
Marcus min händige man har fixat grindar till trappan och skydd där spjälorna är så nu är det barnsäkert här hemma...

Sen måste jag bara visa oxå, jag har shoppat en klänning till Rhodosresan, ljus denim

bild från Lindex shop online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar