onsdag 19 maj 2010

Hoppsan...

Lilleman hade ju feber och så igår på kvällen så kräktes han, men jag tror det berodde på när vi borsta tänderna att det lilla av tandkrämen kom i fel strupe, det vart två slemspyor och sen inget mer...Sen somna han och har sovit hela natten, dock fortfarande yttepytte snorig...

Vi började dagen med promme ringvägen runt och nu sover han, får se vad vi hittar på idag, men det blir en promenad till sen i em, så Marcus kan sova nån timme när han kommer hem. Igår blev det ju inget och jag använde ju inte CT heller...får inte softa till det nu *ler*. IF ska ringa så ska vi jämföra försäkringar - får se om vi ska byta, är faktiskt nöjd med Länsförsäkringar...När vi bytte från Länsförsäkringar till Trygg hansa på barnförsäkringen så kolla den snubben om de kunde ge oss bättre på de försäkringar vi har och det kunde de ikke...så jag förväntar mig inte att IF kan det heller...men vi får se...

Annars så går dagarna fort nu och snart ska jag och mamma åka *längtar*
Idag fyller syrrans man Martin år, så Grattis till dig Martin!
Nu ska jag tömma diskmaskinen så tjingelingan på Er!

1 kommentar:

  1. Byt inte från länsförsakringar! Dom är toppen! Inget klödd då man ska få ut ngt på försäkringen. Jag behövde inte ens visa kvitton!! Nej dom är toppen. Även då vi hade inbrott så fanns pengarna på kontot efter en vecka! Dom är kanon på alla sätt!

    SvaraRadera