söndag 23 maj 2010

Mindre än en vecka kvar...

Tills vi åker till Rhodos...nu börjar det pirra lite i min mammamage om hur jag ska klara mig utan min lille skrutt, fast han kommer ha det så bra här hemma med sin pappa så det är väl jag som kommer sakna honom mer än han mig *ler* Men jag är värd detta, och det är bra att grabbarna grus får umgås en hel vecka utan mig. Har börjat fundera och plockat lite med det jag tror jag ska ha med mig och snart kommer en lista att skrivas...japp jag är en listmänniska och så blir det en liten to do list oxå...hehe...På fredag när Älsklingen är ledig ska han leka, busa med Elis så jag kan fixa med med det jag skrivit på mina listor *skratt* Har beställt från taxfreen idag och det blev lite granna...var en bra kampanj, köp 3 få 4 så det blev ett duopack med YSL-mascara helt gratis, har haft den innan och tycker den är bra.

Godingen och jag var ute i solskenet, fast Elis fick ju sitta i skuggan...men barfota fick han vara...Sedan kom ju pappa hem efter fisketuren...så då skulle laxen spanas in...


Provsitta farfars nya bil ville han göra oxå...

Här kommer ett nyligen tagit kort på lillen och ett kort på mig från när jag var 1 år,
visst är vi allt lite lika?!
Har förresten tagit jättefina kort på Elis som ska med till Rhodos och förhoppningsvis målas en tavla av något av det, har ju varit på Rhodos tidigare och innan murarna vid gamla stan sitter det greker som är hur duktiga som helst på att måla...

Nej nu ska jag umgås lite med min man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar