måndag 24 maj 2010

Måndag...

Vilket fint väder vi fick idag! Från att ha varit runt "bara" 7 grader i morse blev det riktigt varmt och gött idag. Härligt! Idag har vi promenerat två gånger och jag så har gjort 2 smycken, ett till mamma i sterling silver 925 med texten Älskad Mamma och tre vita små hjärtan som hänger upp på tagen,för hon har ju tre barn, det är ju mors dag på söndag så då ska hon få det...och ett hjärta till mig själv med texten "En mamma är en flicka som har blivit stor..." Kanske lägger ut bilder på dem på bloggen när jag skrivit klart detta.

Annars känns det som denna veckan är fullsmockad med saker jag ska göra - fast det är ju bara roliga saker..Imorgon ska jag och Elis till Linda och promenera och säkert blir det massa snack om Rhodos ;) kul kul..på onsdag ska jag och fröken C om hon är frisk förstås, ta en promenad och är det fint väder ha med egen picknick..tors ska jag handla kylskåpet fullt så Elis och Marcus har och på eftermiddagen ska jag till Monika i åtorp och hälsa på...fredag ska jag fixa och dona och packa och lördagen vet jag inte än...men kanske blir en sväng ner på fastingen på dan...får se...Sen på söndagen åker vi ju...ja just det är ju min födelsedag då med...har önskat mig en parfym av älsklingen så den beställde vi ju på taxfreen så det vet jag att jag får...annars har jag önskat mig en sak av mor och far och farmor som jag hoppas att jag får...ett sandbergs smycke - ett hänge som heter Prinsen för det har jag ju en - Min lillprins ELIS , mitt lilla hjärta!
Nej nu kom älsklingen hem från jobbet så lite chit chat med han sen blir det sängen....Men först ladda upp bilder på mina smycken...dock kommer de komma i två inlägg, tar ju med tfnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar