lördag 29 maj 2010

tjolahoppsan...

Ojsan...vad gårdagen har gick fort...På morgonen började vi med att gå till tandläkaren, Elis försökte charma alla i väntrummet, men oj vad stela alla var...satt och läste tidningar och så...bara en äldre tant som han fick med sig ;) och ja det gick bra hos tandis...vi gör det man ska göra och så...Sen hem, såg att jag fick medd av Anna om jag kunde fixa blommor till Ahmet på krongården...vår sista dag att hämta mat hos honom...och han hade blivit jätteglad, kul att höra...sen bar det av hemåt för att packa, stryka, fixa och dona inför resan...jag har packat nästan allt klart...så nu är jag redo att ge mig av till solen och värmen... Fast oj vad jag kommer sakna mina hjärtan! Men en vecka går fort och snart är jag hemma igen och då ska Linda iväg...bra för kommer jag på att jag vill ha nåt handlat som jag ångrat mig att jag inte köpte gör jag medskick..*hoppas det är ok, Linda*

Idag ska Mackan fiska och jag ska umgås lite med familjen Andersson - Lindberg, ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar