lördag 29 maj 2010

Så nöjd!

Ja träningen har gett resultat..eller promenaderna...sen jag började och tills idag har jag gått ner hela 4 kg, fast det beror ju lite på att man har ändrat kosthållningen lite oxå...men jag är så nöjd! Denna vikten hade jag innan jag blev gravid så nu är alla gravidetetskilona borta...men jag ska kämpa vidare efter resan och försöka gå ner 3 kg till...klarar jag det blir jag superduper nöjd...Har ju redan börjat märka på ett antal byxor att de är för stora...de kasar av om jag inte har skärp i vill säga...

Efter lunch ska vi gå ner på stan jag och Elis, där vi ska möta upp Pia och Elliot, Lina kanske oxå är med, men jag vet inte..Kul att umgås lite med henne innan jag åker! Hoppas bara på uppehåll så det inte regnar på oss =)

Nu ska jag fixa med lite annat så bye bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar