torsdag 27 maj 2010

Sol, sol och mera sol!

Ja idag är det klarblå himmel och sol ute :) det gillar jag skarpt! Idag ska jag storhandla så Marcus och Elis har allt som behövs när jag är på Rhodos...fatta bara 4 dagar kvar om man räknar idag och söndag när vi åker - jag längtar! Sen i eftermiddag ska vi åka till åtorp och hälsa på Monika, ska bli trevligt! Nu ska bara Marcus jobba ikväll sen är han långledig...skönt för honom!

Nu vet jag vad jag ska ha med mig till Rhodos, hälften ska strykas sen är jag färdigpackad =) fast allt ska jag göra klart imorgon och min " to do " list är rätt lång så Marcus och Elis får busa massa imorgon *ler* Hoppas på att korten som jag tagit på Elis kommer idag så jag kan packa med några sådana. Nu har det inte blivit morgonpromenad men jag och lillfisen tar igen det senare idag tror jag...nu ska jag strax hoppa in i duschen så jag kommer iväg och kan handla sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar