onsdag 20 januari 2010

Vilken dag...

Känns som dagen har gått i ett, men det har den väl. Som sagt var i väg med skrutt för vaccination och det var inte speciellt kul. Han skrek som bara den och ikväll har han varit gnällig så han har fått en supp, lillfisen har redan somnat oxå. Men vi tar nog upp honom en gång till för att försöka få i honom lite mer mat innan vi tar kvällen själva. Är så nöjd, denna ringen som jag har beställt kom idag, bild lånad från denna pantbanken i umeå


och den passar jättebra ihop med mina två Ole Lynggaards Loveringar som du kan se här *Me like* Nu hoppas jag att jag vinner auktionen med den andra vittguldsringen med 9 briljanter i, det skulle vara så snyggt med alla dessa fyra ringar tillsammans * I´m a bling bling girl * Nice bajs...*skratt*

Imorgon ska vi ut till Tummen och hälsa på, ska bli kul det var ju ett tag sen...Nu ska jag och Marcus få lite kvällstid så nu får jag slita mig från datorn, men vi ses imorgon igen - var så säkra!!!

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar