fredag 22 januari 2010

Fredag igen då ♥

Elis har  ingen feber idag :) Skönt att han mår bra igen! Marcus är ju ledig idag och bestämde sig för att inte fiska utan att få sova ut, så han sover och Elis sover, så det är bara jag som är uppe. Men har har lovat att ta Elis någon morgon nu i helgen så jag ska få sova. *Me like*

Jag har ändrat layouten på smyckesbloggen nu, ni kan kika här Vad tycker ni? Vad det fint? Den personen jag skrev om i tidigare inlägg har fortfarande inte tagit bort min bild *grrr* men jag ska höra mig för ordentligt och så får vi se vad jag gör åt det....Har dock kommenterat det, men hon valde tydligen inte att visa kommentaren eller att ta bort headern, så vi får se..Det hade ju varit en sak om hon frågat mig att det är ok. Visst jag kanske är lite löjlig men eftersom vi säljer smycken båda två tycker jag inte att det är mer än rätt...eller???Visar bild på smycket här så kan ni jämföra med mitt inlägg längre ner...



Ska antagligen ner till lindex en sväng idag och hämta gåvopaket från Libero - kul med lite sådant :) Förhoppningsvis så trillar paket från H&M in idag med...Annars lunkar dagen på som vanligt - lite fredagsmys ikväll kanske...ska äta litegod mat och så :)

KrAmEn På Er!

1 kommentar:

  1. Smyckesbloggen var jätte fin.. Ja kolla runt lite du om man får ta andras bilder sådär.. Det är inte ok tycker jag. Snacka om Falsk markandsföring av henne .. Jag ska nog oxå till Lindex i dag o hämta ut (har inte gjort det än) Hoppas det är något skoj..

    KRAM

    SvaraRadera