lördag 23 januari 2010

Varför...

Ska det stanna (antagligen fulla) ungdomar på min gata mitt i natten som står och skriker åt varandra, när jag sover...först vid kl 23.55 och sedan en stund senare - tack för den nattsömnen =/ även om Elis ville gå upp 5.45 så känner jag mig rätt utvilad....Men störandande att de skrek så i natt. Men men...that´s life...

Tjejen jag skrev tidigare med min bild har ändrat nu, tack....fast i slutändan såg jag det ändå som en komplimang....Tycker det jag gör är fint =P

Har funderat lite kring Elis rum, snart dags att ta tag i det, tiden flyger ju iväg så snart kommer det ju ändå bli dags för honom att flytta in där. Så man kanske får ta och sätta igång med det. Har lite tankar och funderingar hur jag vill att det ska se ut.

Marcus är och fiskar idag så då kanske man ska ta och plocka och dona så det blir snyggt här hemma...lite pyssel med förstås....

På återhörande Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar