tisdag 19 januari 2010

God morgon ♥

Att man ändå kan var trött då man sovit ca 8 timmar...men det är väl det första nu på morgonen, sedan släpper det väl...Fast jag är ju en typ som behöver min sömn. Elis har nog fått det av mig att han sover så mycket - för det gillar ju jag att göra med. Var inne på H&M onlinesida igår och var bara tvungen att shoppa detta...till skrutten, har sett den tidigare men då har den alltid varit slut. Så nu slog jag till ♥

och denna här till mig, har en grå sådan sedan tidigare - jag verkligen gillar det här oversizemodet :)
Bilderna är lånade från http://www.hm.se/

Men sedan ska jag nog hold back lite vad det gäller shoppandet både till mig själv, Elis och vad det gäller smyckandet. Jag har ju en massa saker hemma i min stora pyssellåda och det är lätt att hitta på nya saker med det innehållet, dock så kommer de där härliga hjärtramarna tillbaka och de är väldigt uppskattade, så några sådana får jag ju köpa hem ändå ;)

Har börjat fundera på hur jag ska göra när jag börjar jobba igen..ska jag jobba heltid, schemat är rätt okej och Marcus kommer antagligen ta pappadagar, varje fredag eller nåt, eller ska man jobba 80% och ta föräldradagar för resten för att hålla upp sgi:n...hmmm...det tål att tänkas på..fast än är det ju några månader kvar - dock går tiden jättefort. Men det är väl lika bra att börja fundera på det - funderar även vilken förskola man ska sätta Elis i...Tyvärr kan han ju inte gå på den "bästa" (Tummeliten) *ler* för det tror jag inte är en bra idé...men jag har några förskolar jag ska kika på...ja mycket att fundera över...

Får se om det blir föräldragrupp idag...vet inte om jag är så sugen fortfarande...men men...Nej nu är det dags för frulle...

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar