söndag 17 januari 2010

Verkligen en god morgon ♥

Marcus tog ju som sagt Elis imorse och vi vaknade vid åtta jag och skrutt och jag är helt utvilad ♥ *Tack Älskling, för at du mata skrutt imorse* Vi får se vad dagen har att erbjuda - en massa bus och gos förmodar jag *ler* Har antagligen bestämt att åka neråt (till skåne och släktingarna) en längre stund framöver med skrutt. En hel vecka eller nåt, sedan längtar vi ihjäl oss efter varandra ♥  Ska bli kul, typ precis efter mor och far har varit i Thailand i 3 veckor...nejdå inte avifis....bara lite.. :P

Nu är det bestämt med smyckesvisning sön 31/1 kl 13.00 här hos mig, några har redan anmält sig *kul kul* men som sagt det är ju min hobby och ingenting annat - Pysslar oftast bara när fisen sover och det gör han ju fortfarande ganska mycket under dagen än...

På tal om skrutt ♥ Jag vet inte hur vi klarade oss utan honom tidigare ♥ Han förgyller våra liv, mitt och Marcus. Man kan bara titta på honom och säga - det är vår, vårt ♥. *Vi älskar dig vår lilla Elisfis, PUSS*

på återhörande Emlisch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar