onsdag 20 januari 2010

Ny dag - Nya möjligheter

Ja vi börjar få in ordentliga rutiner här hemma nu *ler* så här brukar min och Elis dag se ut :
6.30 Då vaknar vi och Elis äter Nan sedan somnar han och sover till ca 8.00-8.30 - morgonbajs
Massa bus och lek
9.30 Dags för lite mer Nan, vi busar och leker en stund sen brukar han somna nån timme
13.30 Provar lite olika sorters mat (dock kör vi smaken vecka) och Nan. Bus och lek och lite mer sömn
15.30 äter gröt, bus och lek :)
17.30 äter Nan efter detta är han uppe en längre stund än under dagen, kanske somnar en liten stund innan det är dags för kvällsmålet
21.30 Äter Nan och somnar sen för natten - det är underbart att få en hel natts sömn ♥

Vi har världens bästa unge ♥ men så säger väl alla föräldrar *ler*

Idag ska vi i väg i eftermiddag och Elis ska få sin 5-månaders vaccination och jag hoppas att en sak jag beställt, kommer med posten idag *längtar* Nej nu ska jag gå och pyssla lite,men jag uppdaterad säkert mer i eftermiddag så ni vet hur det gick för skrutten idag.

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar