måndag 18 januari 2010

Hoppas...

Ja jag hoppas att bvc ringer idag och att Elis får en ny tid för sina 2 vaccineringar, man ska ju helst ta dem när han är fem månader och det ska inte gå för lång tid. Men jag tror hon försökte nå mig i fredags så hon borde väl ringa...Annars lunkar det på som vanligt, dagarna går och Elis växer för varje dag :) Vi tror att han är mellan 68-70 cm lång, försökte mäta hemma, men det kan ju bli fel där så det bästa är ju att komma till bvc och mäta, väga och så. Han väger nog minst 7.2 kg oxå...

Har bjudit in några för smyckesvisningen, några har tackat ja och några har inte svarat än, titta på startsidan på facebook till höger och se om du är inbjuden ;) Har lite nya ideér tills dess, men de får ni se då.
Det löste sig med de kursiva stansarna, ägaren av webshopen bad jättemycket om ursäkt och skulle skicka mig ett a och ett returkuvert för c:t, så nu har jag ju börjat använda stansarna och det blev jättefint. Jättenöjd med dem. Tycker verkligen att det är en kul hobby och sedan att många vill handla av mig gör det ännu mer roligare - då är det extra kul att hitta på nya saker...

Är så nöjd med tunikorna från GinaTricot, me like a´lot - kanske får bli någon mer...Elis har klarat av morgonbajset nu så när han somnar strax kanske han sover lite längre...Förresten det är föräldragrupp imorgon igen - Håll kärleken levande är det vi ska prata om, och vi ska få en liten bok om just dettta. Men den boken fick jag och Marcus av mamma när vi gifte oss, så den har vi ju redan och jag tycker vår kärlek är levande *ler* Älskar dig Marcus!

Nej nu ska jag vagga lite på skrutt sen blir det till att göra några beställda halsband, bild kommer här lite senare...

På återhörande // Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar