lördag 13 mars 2010

Uppe med tuppen...

Ja Marcus åkte ju ut och fiska, så då tyckte jag att han skulle väcka mig tidigt så jag kunde ta upp Elis och ge honom Nan tidigt så han även hinner få i sig grötportion innan vi drar till Karlstad för lite shopping...Hade Marcus inte väckt mig hade vi nog sovit till i allafall sju...nu gick vi ju upp kl sex...Ja det blir en snabb tur över till Karlstad, H&M och ginatricot ska jag gå inom, ja kanske P.OP med då jag har en presentcheck och 15% där...men vi ska gå över det snabbt för att sen ta oss hem och bara ta det lugnt...Lite nya smycken till mig själv kanske jag ska göra...ska göra mig ett snyggt i ss 925 med klara pärlor om Elis tillåter vill säga...

Elis fick inte så mycket känningar av svinsprutan igår, han hade lite feber 37,9 men inte värre än det så det känns rätt gött och idag är han pigg och glad och vill nog åka och shoppa lika mycket som mamma *ler* ironi...

Får se om det blir melodifestivalen ikväll...det är ju inte riktigt min/vår grej att kolla på det, men vi kommer säkert kolla lite ändå...Vilket bidrag tycker du ska vinna?

Själv tycker jag att de är så olika allihopa så det vore coolt om Anna Bergendahl vann, förresten Olas var ju rätt ok den med...Darin kanske har stor chans efter som han är ganska internationell...Pernilla Wahlgren är väl den enda med en riktig schlagerdänga...Timotej var rätt ok med men de låter alldeles för lika Sarek och då är ju Sarek bättre. Ja lite av mina åsikter om det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar