torsdag 11 mars 2010

Snart så...

ska vi ge oss upp till bvc...spännande att se vad läkaren kollar på....ska be dem kolla upp om Elis har fått min sjukdom sfärocytos vilket är en ärftlig sjukdom - ni som vet, vet ju att det har med mjälten och göra och jag har ju ingen sådan längre...Hoppas han inte har det...men det blir väl nån remiss så han får ta blodprov nån annanstans...

Efter bvc blir det hem så fisen får lite att äta sen ska vi till coop och handla lite...Ikväll blir det nog badminton tror jag...Nej nu ska vi bege oss...ni vet det är ju en del påklädning inpackning i bil...så jag vill ha lite marginal...Hörs sen igen!PUSS

1 kommentar:

  1. Hej

    Ska dom ta blodprov för sfärocytos på din tjej? Jag har nämligen det och mina systrar med men läkaren på Bvc tycker att det är onödigt att ta ett blodprov på henne så länge som hon är frisk :/ Vill ju helst veta så man vet vad som är fel om hon nu skulle bli dålig..

    SvaraRadera