onsdag 10 mars 2010

Grattis min lille goding ♥

7 månader idag, det går så fort...mammas lille kille...Nu på förmiddagen ska vi ut till tummen och hälsa på, har med lite fikabröd som jag ska bjuda på :) Måste ju värma upp...hehe...ska ju snart jobba...på måndag nästa vecka börjar jag lite lugnt 13.30-17.30 sen blir det två heldagar och så avslutar jag med en halvdag på torsdagen...blir fint med lite extra klirr i kassan, det är ju inte så fett med mammapeng...Så fyller ju Marcus snart 31 oxå...Hmm fast jag vet nog vad jag ska ge honom...det brukar ju vara standard..hehe...

Lite jobbigt att Elis fortfarande är lite förkyld...så snuvig fast inte så mycket i näsan utan det sitter mer i halsen eller hur ska jag förklara...vi har i allafall bullat upp i hans säng så han kommer högre upp med huvudet när han ska sova...tror det har hjälpt lite...Får näsdroppar och så med, men det hjälper inte riktigt - dock har han ingen feber så det är ju skönt...

Ska ha meandi-party 23 mars kl 18-20 och har jag inte bjudit dig och du är sugen så hör av dig till mig så kan du säkert komma, behöver ju en del som kommer och än är vi ju bara två som kommer...lite lite kanske...Nej nu blir det frulle för min del, sedan duschen sen åker vi till tummen...

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar