fredag 12 mars 2010

Smyckesattiraljer...

Ja, det var ju så att min söta brordotter berätta vart hon köpt fin armringar som man kunde stansa på och jag köpte hem och jag tyckte det var riktigt svårt att få till det snyggt...Nu har jag sett att man kan köpa en gravyrpenna och skriva på dem istället, så en sådan har jag införskaffat mig som antagligen kommer nån gång nästa vecka - så då får ni se om jag får till det fint ;) *hoppas* Nu skall man bara klura på nån längre bra text som ska få stå på den...hehe...Såg att svägerskan (brordotterns mamma) beställt ett av dottern med texten "snyggare kan ingen vara" det tyckte jag var lite fyndigt ;) Men ska komma på nån fin text har jag tänkt mig - Har ni något förslag?

Imorgon ska Älskling fiska så jag och Elis drar nog en snabb sväng över till bergvik, har ju fortfarande kvar ganska mycket av min guldbonus på H&M så vi får se om jag kan hitta något fint. Snart dax att ta upp fisen för kvällsmaten men han får nog sova en liten stund till :) Filmen "Allt för min syster" var bra, den får en att tänka efter...

Nej nu blir det tv en stund...

2 kommentarer:

  1. Köpte oxå en sån till mig själv!! Det var svårt i kanterna men mitt på var det ganska lätt! Man fick slå hårt i kanterna. Har oxå en sån penna men har aldrig använt den. Blir spännande å se ditt resultat!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. är jättenöjd med mitt armband me like!!!! hoppas det funkar med platt oxå vill ha kramar minna

    SvaraRadera