söndag 7 mars 2010

Man mår som man förtjänar...

Mmm...lite ont i huvudet hade jag när jag vaknade imorse vid sju när Elis gick upp för att få mat - men det har gott över nu :) Marcus gav honom mat så jag fick dra mig en liten stund till, sedan var det upp och hoppa för Marcus är ju och fiskar med sin pappa...Han har ju varit hemma de flesta helger nu så det var väl inte mer än rätt!

Det var riktigt kul hos Carolina igår och jättegod tårta fick vi, krogen var väl sådär...men det är ju alltid före som man har roligast! Anna och jag gav henne en flaska Moét och detta armband som jag gjort, hoppas hon blev glad för sina presenter!

Idag blir en riktig slappardag tror jag :P Elis är förkyld med lite feber och hans ena öga geggar som bara den, imorse när han vakna kunde han inte öppna ögat för det var så kladdigt *stackars liten* och nu sover han...tror jag ska stö mig lite i soffan, har ju bara sovit ca 5 timmar, fast känner mig ändå rätt utvilad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar