fredag 12 mars 2010

Jahapp...

Elis var jätteduktig när han tog sprutan, lite gnäll men det gick över på fem röda :) Mammas lille kille...Annars blir dagen lugn - funderar på att hyra "allt för min syster" har hört att den ska vara riktigt bra och lite av en tjutfilm....men vi får se vad Marcus säger om det, han vill nog inte se den...men vi får se vem som är boss i det här hushållet *skratt* Annars hyr jag kanske den imorgon när han ska ut och fiska...

Snart ska jag jobba och det ska bli kul fast jag tror jag kommer vara rätt slut efter dessa fyra dagar...som sagt man är ju inte van vid ljudnivån och all liv och rörelse som det är på en förskola...Snart dax att söka plats för fisen oxå men jag vet vart jag helst vill ha honom nu...så det blir dit jag söker :)

Nu blir det bus med Elis - So long...

1 kommentar:

  1. Allt för min syster, är bra men oj så sorglig.. Jag såg den ensam eftersom Jonny vägrade o det ångrade jag! ;)

    SvaraRadera