tisdag 2 mars 2010

tisdag

Såå utvilad är jag...9 timmars sömn, det är skönt med en son som vet att man ska sova hela natten ;) men vi får väl igen det när han blir större *ler*. Idag åker mor och far hem, men kommer åter när jag ska jobba på tummen...Imorgon ska vi lämna in clion för byte av kamrem (ingick i priset när vi köpte den, bra deal ;)) sedan ska jag och lilleman till en förskola och hälsa på....vill allt se vart jag kan tänkas lämna min guldklimp...Ska kolla in nån mer förskola sedan är det nog dax att söka lite plats så man får där man vill ha! Usch vad jobbigt det kommer kännas när man ska lämna bort honom och jobba... :( men det går såkert bra, vi är ju ändå hemma tillsammans ett bra tag till! Idag blir det nog lugna gatan här...ska plocka lite, pyssla lite smycken...tvätta...ja vanliga saker...Nej nu vaknade mor och far...dax för frulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar