lördag 6 mars 2010

Det är som en drog...

Det här att blogga, det är kul att skriva av sig lite och sedan när man får feedback på det man skriver *alla kommentarer* det gör att man vill skriva mer ;) . Själv är jag sån att de bloggar jag följer, där går jag in 2-3 ggr om dagen för att se om de uppdaterat, somliga uppdaterar fler gånger andra gör det inte...Rätt så kul är det i allafall! Följer väl en sådär 12 bloggar nu..*skratt* vad då skadad hehe...Kul och läsa om andra småbarnsföräldrar och hålla sig uppdaterad om nära och kära med...* ja det är ni, moa och Lina :P * hehe

-20 ute och jag är trött på´t nu emigrerar jag till skåne....för våren och sommaren kommer fortare dit....nej då :) jag stannar här...Men jag ser framemot påsk för då ska  vi neröver till stugan och förhoppningsvis är det lite vår då...Svägerskan på H&M måste nog jobba så då kanske jag lämnar Marcus och Elis i stugan och åker till Kristianstad och shoppar lite och har tjejkväll med de ;) jaja ska fundera lite på det men låter kul!

Nu ska jag gå upp och väcka älskling så ska vi kolla på luftslottet...vi orkade inte det igår kväll så då gör vi det nu, sen ska han fixa grind till trappan...Elis förflyttar sig ju lite nu, dock har han inte börjat krypa än men vill han ta sig från punkt a till punkt b så gör han det. Så då är det nog på tiden....

Outfiten till ikväll är klar..rotade lite i garderoben så det fick bli vad jag hade...måste slå in presenterna och fixa sen...jaja vad jag tjatar...nu blir det filmtajm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar