torsdag 4 mars 2010

Så goo ♥

Det är min lilla prins, blir alldeles varm i hjärtat av att titta på honom och mötas av det finaste lilla leende som finns! Idag ska vi först åka till coop och handla lite - hoppas inte det är mycket folk precis vid öppning...sedan ska vi bege oss till Karlstad för lite shopping, till mig då alltså *ler* måste ju ha nåt fint till Carros 30 årsparty på lördag, fast hittar säkert nåt till min guldklimp oxå....

Förhoppningsvis kommer det något riktigt kul i postlådan idag....får bara hoppas att det går det som jag tänkt...och självklart kommer ni få se vad det är....det är en smyckesgrej förstås, riktigt najs faktiskt...Tack Lina för att du berätta vart du köpt det!♥

Nu ska jag skriva matlistan och packa Elis grejor så jag och lilleman kan bege oss till Karlstad direkt efter matshoppingen....So long så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar