fredag 5 mars 2010

Tandis

Mmm ska dit vid tio och är inte så sugen...de ska laga en fraktur jag har på en tand....alltså bedövning och borrning...ajaj...me not like...men sen är det klart och då känns det bättre i munnen :) Det var riktigt kul på bergvik med Charlie och lille Elton igår...det får vi göra igen! Vi fick ju plats med allt :) Köpte mig en skitsnygg tröja på Lindex...sååå fin och sedan ett par stövlar för 99:- på skopunkten..kanske har dem på lördag. Ska snabbt till apoteket efter tandis och köpa något åt mina torrsprickor - de ser för j*vliga ut...har fått på armarna och under hakan nu med...kan det ta och bli vår snart!!! Kanske snabbt inom lindex och ser om de har något fint man kan ha imorgon på Carros fest...annars får jag rota i garderoben...

Nu ska jag äta lite frulle och sedan blir det att sitta och vänta tills jag ska iväg till tandis...suck...håll en tumme för mig att det går snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar