onsdag 3 mars 2010

Då så...

Idag ska vi till volvo med clion sen blir det till förskolan äventyret och se hur den förskolan är :) Det är nämligen ett av mina alternativ till förskoleplats åt Elis tror jag. Har hört mycket positivt om dem så vi får hoppas den är bra! Sedan får vi se vad som händer...Anna kommer i allafall vid halv ett, vill ju ha massa Elisgos innan hon åker till Thailand i 17 dar....nej då inte avis alls....*bara lite* kanske ska be henne handla nåt åt mig :P kanske nån snygg väska eller tröja eller nåt...hehe..

Måste handla lite mat snart...men jag har inte lust att trängas med massa människor på coop en eftermiddag så det får väl bli att jag och lillskrutt åker dit imorgon bitti när de öppnat, förhoppningsvis lite mindre folk på morgonen....Vill ha Maxi tebax...där vet jag var allt finns...Såg bilder från takraset på berslagens räddningstjänst sida och oj, tur att ingen blev skadad, hade själv tänkt åka dit och handla vid den tiden men valde en lite mindre affär istället...tur för mig...

Nej nu ska det bytas bajsblöja och sedan blir det tillfixning av både mig och Elis, uppdaterar kanske sen om förskolebesöket...Ha en bra dag vänner! Hoppas solen kommer fram fast det är - 15 just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar