söndag 28 februari 2010

Siste februari...

Japp då var denna månaden till ända och snart är det mars...tiden går så fort...I dag ska vi ta en svänga över till Karlstad jag och mamsen och Elis förstås ;). Marcus och pappa kanske ska fiska, vädret är ju lite söppigt och snön och tung och blöt...så de får väl se....Alla sover bara jag som är vaken...Mamma var vaken när jag och Elis gick upp innan så då fick hon mata lillskrutt, de ska ju passa honom när jag jobbar om ca 2 veckor så det är ju bra att han vänjer sig :)

Så det blir väl lite mer shopping idag...kanske ska hitta lite mer till mig själv denna gång *ler* har ju ganska mycket guldbonus på H&M så den kan jag ju shoppa upp :) hehe...Är sugen på att köpa mig ett par converse, fast jag vill ha låga och inte höga och blå ska de va...fast har tyvärr inte sett sådana nånstans :-/ (Har ni, någon av mina läsare sett sådana nånstans?) Ahh vill ha vår....med sol och härligt! Men våren kanske kommer till påsk om vi har tur ;)

Shop until you drop....

1 kommentar:

  1. Godmorgon ! De finns på http://www.junkyard.se för 699:-, Trevlig shopping !

    SvaraRadera