lördag 6 februari 2010

Träningsvärken Allan...

Aj aj vad jag har träningsvärk - typ i hela kroppen, det gör ont att röra sig...bara vänsterarmen som känns bra ;) F*n vad otränad jag är...*skratt*...men kul var det, ska försöka att fortsätta med det för oj vad det var trevligt och jobbigt!

Funderar på vårt hus, vi har sådana istappar på huset så alla som går förbi glor som fan...vet inte om det är huset som dåligt isolerat eller bra, att huset bli så varmt så det blir sådana tappar...Men är det dåligt isolerat så är det ju söppigt...Det är ju ändå en byggnadsmästare som byggde huset 1962 så man tycker ju att det borde vara bra gjort men man vet ju aldrig - kanske ska söka lite om det på nätet...

Ikväll blir det tjejkväll hos Anna, får hoppas det blir kul! Men får inte roligare än man gör sig ;) Elisfisen sover nu igen och Marcus ska väl få sova så länge han bara kan - så han låter mig sova imorgon så länge jag kan ;) *ler* Kanske ska ta och fylla på lite pellets nu så Marcus slipper det när han vaknar....och sedan blir det pyssel en stund...Kanske mobilbloggar lite ikväll så ni får se vad jag har för mig!?

Ha en skön dag mina kära läsare för det ska jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar