fredag 5 februari 2010

oj då...

Det blev en del beställningar efter att smycket som jag gjorde till Claudia Galli fannspå hennes sida :) Lite fler personer som har kollat in min smyckesblogg nu...kul kul...Annars gick dagen på i ett igår - massa smycken att göra, så kom Anna på mellis,  sen tog jag och Elis en sväng till Tummen, det var trevligt. På kvällen sedan så tränade jag badminton med jobbarkompisarna så jag är en del öm idag men oj vad kul det var! Skönt att få vara Emelie för en stund och inte bara mamma...Nu är mamma och pappa framme i Thailand med - Gött för dem!

Idag blir det träff med Charlie och Elton en sväng, ska bli kul och träffa dem! Marcus är ju och fiskar...
Nej nu har jag lite att fixa, passar på medans skrutt sover...

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar