söndag 31 januari 2010

a lot of work

Trött som bara den imorse när Elis gnydde till och ville ha mat. Men upp gick vi och direkt efter han ätit så somna han direkt i vagnen...Själv gick jag inte och la mig igen - för mycket som rör sig i huvudet på mig...Har mailat en känd ung kvinna om att hon ska få ett smycke av mig, idag hörde hon av sig och jag svarade så vi får se om det blir någonting med det...Hon syns ganska mycket i tv, i allafall en gång i veckan ;) Men när det är bestämt och skickat så ska ni reda på vem det är, om det nu blir så...*hihi* kul kul! Denna goda gärningen som jag skrev om i tidigare inlägg kommer nog inte bli av då den kvinnan som jag mailade om det inte har hört av sig...så då struntar vi väl i det...

Smyckesparty idag...spännande...vi blir nog mellan 15-25 stycken så har de flesta bilar så blir det trångt här på gatan....hehe...kommer självklart skriva och berätta för er sedan hur det gick...Har ytterligare en nyhet -dock inte hemma än....har fått tag i 2 guldiga hjärtramar så först till kvarn kommer gälla på dem...

Igår tränade fisen på att sitta själv på golvet , givitvis var vi nära om han skulle tappa balansen...men han är så stark lillen så han satt så en bra stund.
Så här blir det när man börjar tappa balansen...
                                        
Nej nu har jag annat och fixa med, tror jag ska till Maxi och handla inför veckan, så nu skall inköpslista skrivas så får älsklingen ta Elis sen. Får vänta tills de vaknar båda två dock...Men vi hörs sen då!

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar