onsdag 3 februari 2010

Hmmm

Ja nu uppdaterar jag precis som jag lovade ;) Nu är nog mor och far framme i Thailand och värmen *gôtt för dem* medans vi blir bortsnöade här hemma...så trött på detta lappmögel...Elisfisen och jag tidigare idag *Kärlek*
Trevligt med besök av Pia och Elliot i eftermiddas och riktigt go mellis åt vi, färska frallor det är gött dä!
Rätt kul med smyckesbloggen, antal unika besökare ökar, nu har jag mellan 30 - 40 besökare om dan..kul! Har oxå fått förfrågan om att ha ett smyckesparty hemma oss någon annan, självklart ställer jag upp men det kommer bli lite längre fram, har en del att göra nu som ni kanske förstår...eller ja ni som kollar den andra bloggen vet ju det. Har ju gjort ett smycke till en känd kvinna, postade det igår men det verkar inte som hon fått det än, då jag inte hört något från henne så då får vi väl hoppas att hon får det som imorgon. Bild kommer då hon svarat och jag vet att hon blev nöjd.

Nej nu ska jag laga lite pyttipanna till min man och sedan blir det väl tv resten av kvällen, fast man kanske slänger ett öga på datorn oxå ;)

//Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar