måndag 1 februari 2010

Måndag igen...

Japp..då vart det en ny vecka - då blir det nya tag...Får se vad jag och lillskrutt hittar på idag...Bara mys och umgås tror jag, inte väder för utomhusaktivitet...Har en del att göra i veckan, får se om det blir Ölme imorgon, då de är förkylda där ute. På onsdag kommer Pia och Elliot på lite fika, ska bli trevligt! På torsdag blir det antagligen tummen *får hoppas det funkar den här gången* och helgen blir som den blir - kanske ska utnyttja ett av mina presentkort från Anna *hehe* ja vi får se...

Smyckespartyt var riktigt lyckat, kul att många kom. Men jag kommer nog försöka dra ner lite på det då det tar alldeles för mycket tid från min familj - och då är familjen faktiskt det viktigaste jag har!

Imorgon åker mamma och pappa till Thailand i 3 veckor, nej då inte alls avis...kan jag och Elis få följa med ;) please...*hihi* så trött på snön och den här j*vla kylan! Får se om jag ska be dem shoppa nåt åt mig när de är där...sista dagen för bildvisning idag av det jag kan tänkas vilja ha :) men kanske nån snygg väska??!

Väntar in lite smyckesdelar sen ska det göras smycken....Fast bara när fisen sover ;) och inget efter Marcus har kommit hem efter jobbet! Så nu är det bestämt!!!

Nu vaknar Elis till här så nu ska vi bara mysa - Ha en bra dag på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar